有少少搞笑:我得你得唔得?

思然 oce
Sep 24, 2021

--

繩網

最近因為研究「玩」,和小朋友玩了一整個下午。

在一個為小孩而設的遊樂場,很多設施對大人來說都很難玩。主要是因為大人的體形較龐大:太高,很多時要彎腰;太胖,有時很難穿過障礙。還有,有部份地方是要爬過隧道的,小朋友爬得超快,大人爬得較慢而且膝蓋會很痛……

當我在一個繩網附近觀察,一個小男孩拍拍我。

小男孩:姐姐我哋一齊爬上去吖!

我:呃,我可能爬唔到喎。

小男孩:點解啊?

我:我咁肥可能穿唔過喎。(主因是我在寫研究記錄,沒時間玩,所以打算隨便說個原因。)

小男孩鼓勵我:你試下啦!

看到小男孩殷切的目光,我屈服了,於是放下記錄板,爬入繩網。

小男孩興奮大叫:嗱!你咁肥都穿得過㗎!

(我覺得他超級sweet和可愛,不過他媽媽就覺得超級尷尬。)

後來,有個小女孩在繩網上做拱橋。她的兩個朋友在旁邊做一字馬。那時我已經做完記錄,可以和她們吹水。

我:嘩好勁啊,你哋學體操架?

小女孩一:唔係啊,我哋學跳舞架。呢個好易咋喎,嗱。(一邊示範一邊講嘢)你好似我咁向後彎就得架嘞。

我:唔得啦,我啲腰骨硬晒架啦(我向前彎)你睇下我淨係可以彎咁多咋,完全掂唔到腳趾啊。

小女孩二:咦,乜會掂唔到架?(立即向前彎完全掂到腳趾)我掂到啊。

小女孩三:(又試)我都得喎。

小女孩一:咁啊,你一係試下做一字馬啦,易啲架。嗱(輕易做出一字馬。)

我:我做唔到架,嗱。(我稔得一百四十度左右,同埋我估拱橋應該易過一字馬?)

小女孩二:唔緊要,我哋玩其他嘢啦。

然後三個小女孩喺繩網度碌嚟碌去,叫我一齊碌,之後又喺我附近彈嚟彈去,一樣玩得好開心。

其實,很多時和小朋友玩,他們都會想我做一些我說做不到到的事(能力做不到或我在工作,沒時間做),例如做一字馬,捐隧道去扮怪獸追佢哋……但他們也只是很誠懇地鼓勵我去試,而沒有勉強我做。

相反,經常見到大人覺得自己做到的事小朋友都做到,又或者其他小朋友做到的事自己的小朋友也會做到,於是會強迫小朋友做。

就好像以下這個平衡木:

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA