有少少搞笑:我同佢無可能架!(幼稚園篇)

思然 oce
3 min readMay 19, 2018
“Two pigeons nuzzle on a wall in the Trocadéro, the Eiffel Tower visible in the background” by Fabrizio Verrecchia on Unsplash

小女孩同我講:「嘉嘉好鐘意小明架!嘻嘻⋯⋯ 」(之前嘉嘉都有同我講過佢鐘意小明)
小明:「唔好再講啦,我同佢無可能架!」
我:「吓?乜嘢無可能啊?」
小明:「嘉嘉高過我,我唔可以同佢結婚架。」
我:「點解高過你就唔可以結婚啊?」
小明:「我媽媽話男仔一定要高過女仔架!」
我:「咁你爸爸係咪高過你媽媽架?」
小明:「梗係啦!我媽媽好矮架,我都就黎高過佢啊!我去到佢呢度嘞~」(比劃自己個心口)

今日返幼稚園,第一個見到我既小朋友大叫「謝老師!生日快樂!」之後全班大叫「謝老師!生日快樂!」
我同第一個小朋友講:「多謝,不過唔係我生日喎⋯⋯」
小朋友:「你明明話過你同我一樣係八月生日架喎!」
我:「係啊,依家七月喎。」
小朋友:「今次係七月同八月小朋友既生日會啊!」
我:「咁我唔係小朋友吖嘛,今次係你既生日會喎!生日快樂啊~」
小朋友: 「咁你幾時有生日會啊?」

小朋友同我分享面試經歷:「個老師問我:『如果你唔見佐媽咪,你會點做啊?』」
我:「咁你點答啊?」
小朋友(大叫):「救命啊!仲嚇親個老師~」(都嚇親我)

我剪短佐頭髮,小男孩見到我,大叫:「謝老師!你做乜變成咁啊!!」
我:「變成點啊?」
小男孩:「薯仔頭!」
我:「乜嘢係薯仔頭啊?」
小女孩:「咩啊,邊有薯仔頭㗎!係冬菇頭啊!」
我: 「我呢個都唔係冬菇頭⋯⋯冬菇頭係咁架!」(我用手在額頭比劃)
小女孩:「我都係鐘意你長頭髮多啲,長頭髮先係公主頭!」
小女孩二、三:「係囉,我都鐘意你長頭髮公主頭多啲!!」
小男孩:「我鐘意Ironman頭多啲⋯⋯」

剪短頭髮第二日,因為唔長唔短既髮型真係好鬼熱,所以夾硬紮起佐啲頭髮。
小男孩:「你今日又變返之前咁喎!」
小女孩一:「唔係囉,仲係短過之前好多,你做乜扮長頭髮!」…

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA