有少少搞笑:幼稚既學生?

思然 oce
Jan 27, 2023

--

Photo by Andra C Taylor Jr on Unsplash

喺禮堂圓桌早會,全部人一邊食早餐一邊聽校長講嘢。

男仔A將枱面啲牛角包碎掉到坐佢隔離既男仔B頭頂,因為男仔B背住男生A專心咁聽緊書同睇緊powerpoint,所以佢完全唔知。

男仔A見佢完全唔知,就繼續掉啲牛角包碎喺男仔B頭頂,旁邊既人都喺都忍笑,我見其他老師見到都無出聲,咁我都只係圍觀忍笑,稔緊到底男仔B幾時會發現。

結果,男仔A將枱面所有牛角包碎都掉晒上男仔B個頭,男仔B都仲係無反應。

跟住小組討論,同組既人見到男仔B成頭牛角包碎,都喺扮無嘢。最後,有個女仔忍唔住:「你個頭上面有啲牛角包碎啊。」

男仔B撥頭髮,跟住就有好多牛角包碎飛落地,好似落雪咁,佢驚訝:「乜料,唔好意思,我都唔知我點食到啲碎去晒頭頂。」

我哋忍唔住爆笑,男仔B都笑埋一份。

無人踢爆男仔A。

到差唔多落堂……

男仔A忍唔住,同男仔B講:「其實啲牛角包碎係我放喺你頭頂架……」

男仔B無奈:「WTH……駛唔駛放咁多啊……」

男仔A:「鬼知你咁留心放咁多你都唔知咩。」

點解我同其他老師見到都無聲?

因為男仔A差唔多三十歳,男仔B差唔多四十歳——佢哋係英文老師。以上既事係發生喺校務發展日。

有時我哋話啲學生好似小學生,其實啲老師有時都好似小學生。

定喺佢哋嗰朝唔係飲咖啡而喺飲啤酒呢?

趕住去上堂,推開門行出去聽到後面有人講「唔該」,我擰轉頭見到副校長,我話:「唔駛唔該,我乜都無做過。」

副校長:「係啊,我係諷刺咋,我慣佐有人唔推住度門就會講唔該。」

我:「哎,唔好意思,我唔知你喺我後面。」

副校長:「唔駛唔好意思,我知你唔知我喺你後面,我其實係講笑咋。」

副校長,你咁好難知你幾時係諷刺幾時係講笑架喎。同埋其實我都唔知你邊句係講緊笑,到底係「我係諷刺咋,我慣佐有人唔推住度門就會講唔該。」呢句係講笑吖,定係講「唔該」係講笑呢?

另外,推門等人真係一件好難把握時機既事,如果太早推門又俾到壓力行過呢既人,到底乜嘢距離先唔係太早呢?

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA