有少少搞笑:幫小學生做評估

思然 oce
3 min readMar 31, 2018

評估前…

我:「你記唔記得舊年我同你做過評估啊?」
小朋友:「唔記得喎。」

評估後…

小朋友:「我要禮物!我記得舊年你同我做完評估有禮物㗎!」

小二小朋友做完評估等媽媽,我和他閒聊,他提起之後要去的地方,我問:「哦,是不是citysuper附近啊?」
小朋友:「吓?citysuper?好似無見過喎……」
我:「唔,咁可能我記錯啦,可能嗰度無。」
小朋友:「可能係我唔識讀呢…咩嘢嚟㗎?」
我:「超級巿場囉!你連illustrator同author都識,無理由唔識讀citysuper架…」
小朋友稔佐一陣,忽然恍然大悟:「哦!你講個間好多標點符號既超級市場!哎唷,原來係citysuper,我叫佢做C-感嘆號-T-Y super 㗎!」

後記:

小朋友一見到媽媽,興奮地問:「媽咪,你知唔知我地一陣食牛扒嗰度附近間supermarket叫乜名啊?」
媽媽:「citysuper吖嘛,做咩啊?」小朋友好失望啊…

小朋友做完評估等媽媽,我陪小朋友打機,佢好興奮咁示範各個必殺技俾我睇,出完必殺技,畫面顯示Amazing。我:「Amazing,你知唔知點解?」小朋友:「知,即係死佐!」

小朋友媽媽打電話來:「我病了,不來啦。」
我:「沒問題,我替你改時間吧…你想現在改還是我遲點再聯絡你?」
小朋友媽媽:「現在也可以。」
我在看時間表,小朋友媽媽:「唔,算了,不如我現在帶小朋友來吧…」

小朋友一進房,就衝去玩足球機,我說:「我們快點開始,你媽媽病,唔好要佢等太耐……」
小朋友:「唓,佢講下之嘛,佢邊度有病啊,佢唔想出街啫。」

公公帶小朋友來做評估,我請公公坐在一旁等候,還拿了幾本雜誌給他。…

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA