有少少搞笑:幫小學生做評估(二)

思然 oce
3 min readFeb 12, 2019
Photo by Chris Liverani on Unsplash

遇上極不集中的小朋友,幾經辛苦終於做到最後一個測試…

小朋友:「最後一樣嗱?咁做完之後點啊?」
我:「做完咪可以同媽咪返屋企囉。」
小朋友:「咁你呢?你係咪都會嚟我屋企啊?」
我:「唔係啊。你快啲做啦,你媽咪係出面等佐好耐啦。」

(小朋友做了兩題。)

小朋友:「我總共做佐幾耐啊?」
我:「三個鐘啦。」
小朋友:「嘩,原來我做佐咁耐架!好勁啊!通常其他小朋友做幾耐架?」
我:「你唔好問嘞,快啲做啦…」(其他小朋友通常做兩個鐘)
小朋友:「咁我可唔可以做四個鐘架?」
我:「唔得,你專心啲做埋佢先…」

(小朋友做了一題…)

小朋友:「呢個好簡單啫!」(開始同我解釋佢點解擇嗰個答案)
我:「我哋不如試下唔講嘢,快啲做完呢個練習,你咪可以快啲返屋企玩。
小朋友(興奮):「你係咪同我一齊返屋企玩啊?」
我:「唔係啊,我一陣仲要做埋啲嘢先收工啊,你可以返屋企同媽咪玩啊。」
小朋友:「叫親媽咪同我玩佢都會叫我溫書架,我先唔會咁蠢啊!!我等埋你放工吖!你黎我屋企吖!」

我的記憶力超差。今天替兩個小朋友做實驗,一部份是有關記憶力的,要小朋友認一些不規則圖案的名字。有位記憶力超強的小一生,全對,我問他是如何可以記到那樣複雜的東西,他一臉不解地說:「我地睇佐幾次啦喎,所以咪記得囉!」

可惜,我今天替兩位小朋友做這實驗,昨天也看過題目兩三遍,我依然只記得一小部份圖案的名字。然後,我遇到一位同學,並且叫錯她的名字。唉……

小朋友拿著麥記熊仔,媽媽在洗手間,我為了打發時間,問他:「麥當勞熊仔喎,你剛吃了麥當勞?」
小朋友:「不是啊,昨晚食架。」
我:「你好鐘意佢啊?帶埋佢嚟。」
小朋友點頭。
我:「佢有冇名啊?」
小朋友:「有啊……佢叫ANDY。」
我:「ANDY?點解啊?」
小朋友:「因為劉德華。」
我:「你鐘意劉德華?」
小朋友(大反應):「梗係唔係啦!我媽咪改㗎。」
我:「你媽咪鐘意劉德華?」
小朋友(無奈):「係啊。唉,我都係叫ANDY啊……」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA