有少少搞笑:小學生看世界

思然 oce
Apr 19, 2018

--

這是給小朋友的小禮物,可惜,這隻長相奇特的熊貓已被超過五個小朋友嫌棄…

其中一個小朋友話:「姐姐,呢啲嘢你喺邊度買架?」
我:「文具舖囉。」(其實係教協超級市場。)
小朋友:「呢個熊貓咁怪…我以為你喺街邊啲小販買添……」

陸小朋友:「謝老師,呢條題目寫錯佐我個名。」
我:「係?邊度錯佐啊?」
陸小朋友:「陸啊!呢度無勾架!」

我:「係喎!你真係好眼力!」
陸小朋友:「HEHE…」

後來,我才知道敎育局規定中文書要用楷書印……

早陣子在港大校園做測試見過一位小朋友,今天在港大牙科醫院做測試跟那位小朋友重遇。

小朋友:「咦,又係你既!?」
我:「係啊,做乜啊?」
小朋友:「吓,乜你唔係喺另一度返工㗎咩?」
我:「係啊,上次嗰度係香港大學,呢度都係香港大學。咁我琴日咪喺上次嗰度返,今日就喺呢度返囉。」
小朋友搖搖頭,老積地嘆氣:「唉,乜返工咁麻煩㗎…」

打電話給小朋友家長,小朋友接電話,我:「唔該搵XX既媽咪啊!」
小朋友緊張道:「潘老師,你…你做乜搵我阿媽?」
我:「呃,我唔係潘老師啊。」
小朋友懷疑:「你唔係?咁你係邊個?」
哥哥搶去電話,問:「你搵邊個啊?」
我:「我想搵XX既媽咪。」

哥哥大叫:「媽 — 咪!細 — 佬 — 個 — 班 — 主 — 任 — 搵 — 你 — 啊!!」

媽咪(緊張):「潘老師,唔好意思,XX做佐乜嘢啊?」

我枱頭的電話響了起來。

我:「香港大學。」
小朋友(細細聲+緊張):「你 — 你係邊個,你做乜打電話俾爸爸?」
我立即將來電顯示的電話做ctrl-F:「呃,你係咪XXX啊?」
小朋友(大聲+緊張):「你點知㗎!!你係邊個!?」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA