有少少搞笑:國際幼稚園篇

思然 oce
3 min readApr 27, 2018

小朋友帶書回來跟同學分享。

老師:「 呢本係‘Sal the Shark’! 邊個帶返嚟㗎?」
Joe 舉手:「我啊!」
老師:「唔該Joe,我哋睇下第一頁先,她在做甚麼?」(what is she doing?)
Joe: 「No! Sal係男仔!」
老師:「唔,呢個係一個幾得意既問題⋯⋯通常Sal都係指Sally,咁你哋覺得佢係男仔定女仔啊?」
半班:「男仔!」( “She is a boy!” )
老師:「唔,但係佢真係女仔啊!」
Joe: 「No!! 佢係男仔啊!佢係男仔啊!!!!
老師:「Okay,你點解覺得佢係男仔啊?」
Joe:「因為佢無頭髮!」

一個小孩握著玩具聽診器一邊的聽筒狂FLING。 作為觀察員,雖然我唔應該干涉,但係我驚個聽診器會打到其他孩子,所以我打算出手阻止。 但說時遲那時快,聽診器「呯」的一聲,擊中附近小男孩的頭部。
好彩小男孩正在玩Bob the Builder,所以戴著安全帽!

教「幫助我們的人」,小朋友講:「警察,消防員⋯」
David 大叫「蜘蛛俠!」
老師:「蜘蛛俠唔係真㗎!」
David:「佢對付衰人!」

老師唔理佢:「仲有乜嘢人啊?」
Richard:「朱古力人!」(Chocolate man!)
老師:「吓?朱古力人?乜嘢係朱古力人啊?」
Richard:「我哋琴日見過朱古力人架!」
Sally:「唔係啊,佢係波板糖人啊!(lollipop man)」

返屋企Google先知乜嘢係波板糖人

國際學校有自由玩耍時間,小朋友鐘意玩乜都得,佢哋又可以參加唔同活動。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA