有少少搞笑:同小學生傾計

思然 oce
3 min readApr 6, 2018

小朋友看到我的多啦A夢T Shirt,說:「我好鐘意睇多啦A夢㗎!」
我:「係啊?」
小朋友:「我睇過一集㗎!叮噹啊,同大雄呢,同佢呢,鬥快食野,豆沙飽,哈哈,好搞笑!」
我:「咦,點解你知佢叫叮噹嘅?」
小朋友:「我知!因為佢呢度呢,有呢個圓形既野囉!」(指著叮噹的鈴)
我見佢以為我問佢點解叮噹叫叮噹,隨口問:「係喎,咁你知唔知點解佢叫多啦A夢啊?」
小朋友:「知啊!因為佢有好多,好多,好多line line line line!」(用手指著叮噹的大頭打圈。)

小朋友A的家長不知所蹤,我帶著小朋友A跟下一個接受測試的小朋友B家長說要請她稍等一下。
小朋友A見到小朋友B,興奮叫道:「你咪係我幼稚園同學?」
小朋友B:「係咩?」
小朋友A:「吓,你唔認得我嗱?」
小朋友B:「唔記得喎….(扯開話題)我讀1A㗎。」
小朋友A:「我又係喎!」(佢哋兩個唔同小學)
小朋友B:「咁你識唔識XYZ啊,佢都係1A㗎。」
小朋友A:「唔識喎。」

(七分鐘後….)

小朋友B:「我間小學個厠所好污糟啊(以下省略,形容過份仔細)。都係幼稚園個厠所好啲,我讀XYZ幼稚園㗎。」
小朋友A:「咁啱既,我又係喎。」

小朋友做工作紙,將工作紙翻到下一頁,高呼:「嘩,咁easy!」
我:「咁快就話easy?你未開始做喎。」
小朋友:「唔係啊,我話『近義詞』啊!」
(工作紙的題目是近義詞…)

一個小朋友下午二時開始做測試,到三時許,她問:「幾時完架?我趕時間啊!」
我:「乜事咁趕啊?」
她:「我一陣要學游水!」
我:「幾點?」
她:「七點半啊!」
我:「依家三點咋喎。」
她:「咁我要去食麥當勞,食完野又唔可以即刻游水,差唔多啦……」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA