有少少搞笑:我最鐘意同佢玩,佢成日病⋯(幼稚園篇)

思然 oce
Apr 28, 2018

--

Photo by Allen Taylor on Unsplash

有一個TASK係我拎住同學啲相,續張問小朋友鐘唔鐘意同佢玩。
小朋友:「呢個係玲玲!我最鐘意同佢玩。佢成日病,流好多鼻水同咳架。」
⋯⋯
小朋友:「呢個係明明!我都鐘意同佢玩,佢成日都病。」
⋯⋯
---問晒所有相----
我:「你平時同同學玩咩㗎?」
小朋友:「我最鐘意拉口罩,個口罩會彈返轉頭架。」

小女孩:「最鐘意琪琪,因為我同佢係好朋友!」
我: 「咁如果琪琪無返學,你最鐘意同邊個玩?」
小女孩:「明明啦,佢好靚仔!吖,定係德德呢?德德都好靚仔喎。唔,你覺得佢哋邊個靚仔啲啊?」

鈴鈴:「呢個係明明。佢好鐘意我架,佢仲話會同我結婚。」
我:「咁你鐘唔鐘意同佢玩啊?」
鈴鈴:「鐘意,我應承佐佢會同佢結婚架。」

之後,到明明做TASK。
明明:「鈴鈴!我好鐘意佢架。」
我:「咁你鐘唔鐘意同佢玩啊?」
明明:「超級超級鐘意啊!」
我:「點解超級鐘意啊?」
明明:「佢好靚女!我好想快啲同佢結婚,同佢錫錫。」

小朋友甲:「你係史史!hahaha….」
小朋友乙:「你係廖廖!hahaha….」
他倆四目交投,親切地輪流叫對方「史史」、「廖廖」……
甲:「hehe…史史,你好臭啊!」
乙擁抱甲:「係啊,廖廖,我哋一齊臭啊!」

晴晴平時最鐘意同熙熙玩。但係今日問晴晴鐘唔鐘意同熙熙玩,佢稔佐一陣,說:「唔,少少鐘意啦⋯」
我:「哦⋯」
晴晴:「你問我點解吖?」(我平時唔問既,一來無時間,二來唔想影響小朋友答,但係晴晴有特殊需要,佢好少主動會講多啲嘢,咁難得佢自己提出,我又想鼓勵佢講多啲嘢,所以我問。)
我:「點解啊?」
小朋友:「因為我病佐,唔想傳染俾佢,所以少少鐘意啦⋯平時我就超級鐘意既!」

(結果,同佢玩完我就病佐嘞)

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA