有少少搞笑:你係老師喎(幼稚園篇)

思然 oce
Apr 6, 2019

--

Photo by rawpixel on Unsplash

小朋友甲:「謝老師,一齊玩啦!」
我:「我唔得閒啊,遲啲先可以同你哋玩。」
小朋友甲:「你做乜咁唔得閒啊?你又唔駛做功課⋯」
我:「唔係架,其實我做緊功課……」(我真係做緊功課架——我收緊data嚟寫論文。)
小朋友甲:「吓!你係老師喎,駛乜做功課啊?」
小朋友乙:「咩啊,老師梗係要做功課架。佢哋本功課仲大本好多添架!」
(幼稚園既教科書有本特大版,係俾老師教書用既,有時佢哋會用白板筆示範課後練習。)

有次星期五因為要返大學,所以沒有去幼稚園。
之後的星期一,小朋友大力地拍我:「謝老師!!點解你琴日唔入嚟我哋個課室!?」
我:「琴日都唔駛返學……你有返咩?」
小朋友:「我都唔係講琴日!我係講要學口風琴嗰日啊!謝老師下次你一定要入黎啊!」
我:「呃,咁你幾時學口風琴架?」
小朋友:「唔係今日,今日著體育衫,呃,我要著校服架嗰日!」(小朋友還未有星期幾既概念)
我:「你好多日都要著校服喎……即係邊日啊!」
小朋友:「有小童軍嗰日啊!無升旗隊嗰日啊!」
我:「咁好難估喎……」
小朋友(惡):「你係老師,唔可以估!」

兩個小男孩無聊時的對話:
甲(指身後):嘩!有個怪獸喺呢度啊!
(甲同乙一齊轉身用手拍椅背。)
乙:哦,死佐!
甲:哦,死佐!
乙:用火燒死佢!
甲:燒死佢!
乙:俾啲水沖走佐喇!
甲:同埋頭、同埋手、同埋腳、同埋咀巴!
乙:都燒晒喇!
甲:啲牙都燒晒喇!

(其實佢哋描述到咁仔細會唔會發惡夢架?)

小男孩自己在玩的士、貨櫃車和消防車。他邊把貨櫃車撞向的士,邊配音「砰」然後的士反了車。然後,他便「Bebubebubebu…」的把消防車駛向事故現場。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA