有少少搞笑:中學生的小學雞對話

思然 oce
Jan 13, 2023

--

Photo by Toni Cuenca on Unsplash

數學堂,學生進入課室應該要開始做堂課(英國好多學校開始上堂都會有一張工作紙叫做「Do Now」,主要係幫溫返學生之前教過既嘢)。兩個男生在吵架。我提醒他們要開始工作。

學生甲:「MISS! 佢叫我做哥斯拉啊!(He called me “gorilla”)」
學生乙:「MISS! 佢叫我老虎先架!(He called me “tiger” first!)」
在旁的學生丙亂入,指著學生甲:「MISS! 佢頭先都叫馬騮啊!( He also called me “monkey”!!)」

而我教的明明是中一不是小一啊。

又是數學堂,又是應該開始做「Do Now」。

男生甲:「我踢波勁過你啊。你咁水皮。」
男生乙:「我勁過你啊。你先水皮啊。」
男生甲:「我係XX少年足球代表隊啊,你都唔係。」
男生乙:「我屋企無錢去。有錢我都去。」
男生甲(嬲):「哼!我有一個阿哥啊!」(唔知佢做乜忽然講阿哥)
男生乙(嬲):「我有兩個阿哥啊!」

今次既已經是中三。呢兩個男生本身好老友,兩個都係難民(不過來自唔同國家),啲英文都係有限水平,唔係咪因為咁所以吵架都變佐小學雞。

又是數學堂——其實我超過一半時間都係支援數學科。有次教員發展日,我因為無位坐,數學組有個空位我問坐喺隔離個老師介唔介意我加入(mind if I join you),老師:「無問題,其實你幾乎係數學組(you are practically in maths department)。」

教緊畫用圓規同間尺準確地畫三角形。

我見到一個中一女生個三角形一睇就知唔係6CM(題目要求),又唔係等邊。

我:「你個三角形唔係6CM又唔係等邊喎。」
女生:「我鐘意我個三角形。6CM唔靚。」

Photo by ryota nagasaka on Unsplash

我心稔(乜鬼嘢唔靚啊?):「但係題目寫明係要6CM同等邊同準確地(accurately),你咁畫考試無分。」
女生:「我呢個係三角形,題目話要三角形,即係一樣,點解無會分?」…

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA