有少少搞笑:一知半解(幼稚園篇)

思然 oce
3 min readMar 25, 2018
Photo by Andrew Seaman on Unsplash

班主任離開課室後,有一個小朋友在搗蛋,班主任回來。
老師大聲說:「頭先有個小朋友好曳啊!」
班主任問:「邊個啊?」
老師:「戴紅色眼鏡嗰個啊!」
該小朋友立即除眼鏡。

小朋友個頭損佐,我問:「咦,你個頭做咩啊?」
小朋友:「我發夢,坎親,之後醒佐!」

茶點時間吃馬拉盞,老師提醒小朋友要撕出包著馬拉盞的紙放在碗中,保持枱面清潔。
小男孩沒跟從指示,隨手把馬拉盞紙放在枱上。

旁面的小女孩指枱面馬拉盞紙不滿地說:「邊個架?」
小男孩:「馬拉盞架!」

(補充:這裏的馬拉盞是Q版的馬拉榚,不是調味料那種)

老師:「我哋今日既茶點係馬拉盞。」
一位小朋友興奮跟旁邊小朋友說:「嘩!今日食馬騮仔!」

A:「你知唔知有人會100歲架?」
B:「嘩!咁咪好老囉!」
A:「仲有人可以120歲架!可能我都會!」
B:「我可能130歲。」
A:「我可能150歲。」
B:「我可能190歲。」
A:「100+100等於幾多啊?」
B:「唔知喎…」

小朋友見到我,大叫:「謝老師!你過黎吖!我講個秘密俾你聽吖!」
我走到他旁邊坐下,他靠近我的耳仔,還把手放在自己的嘴邊,然後壓低聲線說:「我講嘢好大聲架!」
(佢雖然真係細聲佐,但係都仲係好大聲……)

萬聖節,一個打扮成女巫的小女孩拿著紙做的掃把。
我(明知故問):「你個掃把有乜用架?」
小女巫:「掃地囉!」(用掃地扮掃地)
旁邊的小朋友:「唔係用嚟掃地㗎,係用嚟飛架!等我嚟……」(佢想搶小女巫的掃把來示範)
小女巫(捉實掃把):「車!我夠知啦!飛吖嘛!」
之後小女巫用力擲掃把,打中我……(好彩係紙做啫。)

茶點時間…
小男孩:「乾杯!有酒啊!」
小女孩(杯碰杯):「我哋飲酒啊……我飲大佐啊!」(扮醉)
小男孩(正經):「嘩!如果你大佐肚唔可以飲酒㗎!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA