有少少搞笑或者勞氣(大學篇)

思然 oce
3 min readApr 25, 2018
Photo by Callum Shaw on Unsplash

有個學生落堂後想問功課,因為我連堂tutorial,要喺五分鐘內set up下堂嘅教材,所以就約佐佢第二日嚟office傾。

第二日,我喺office等佢,有個學生入嚟想問問題。

我:「我淨係可以答你幾分鐘咋,因為有同學約佐依家,應該就到,我要答佢先……一係你遲半個鐘嚟?」
佢:「咁我半個鐘之後嚟啦。」

半個鐘之後,個學生返嚟。

我:「早知頭先答你啦,嗰個琴日約佐我嘅同學無嚟……」
佢:「其實我琴日都有約你㗎……」
我:「吓?你琴日係咪有戴眼鏡同埋紮佐馬尾?」
佢:「係啊!」
我:「唔好意思啊,你無戴眼鏡我唔認得啊。你頭先做乜唔講你約佐我啊?」
佢:「我以為你約佐另一個學生吖嘛。」

我認人超級差⋯⋯

學生甲:「Reading week係咪唔駛上堂啊?」
我:「唔駛上tutorial,不過記得要上lecture同要交report喎……」
學生乙:「好奸啊!!」

有個學生tutorial遲大到,我趁其他同學做緊exercise問佢跟唔跟到,跟唔到可以上之後嗰堂(我連續教兩堂),點知佢發脾氣:「根本一直都唔X明做緊乜野,上lecture又唔X明,上tutorial又唔X明⋯⋯」(X = Fk.. 佢係韓國人,講英文。)

我等佢發洩完,話:「你如果有唔明可以consultation hour搵我。差唔多做完exercise,要繼續上堂。」

傾exercise問題,一如既往,無人主動回應。其實好正常,學生通常都要幾秒先會有反應,同埋一定要叫名先會答。

佢見無人答就大大聲講:「你睇,無人答你啊,根本無人明!」

全班dead air兩秒,然後難得地有幾個學生舉手。(我有少少感動,因為真係第一次有人主動舉手。)

好多學生email當whatsapp,成個電郵得一句問題,無署名,Email ID又唔係名(如u68968968),搞到我好想回Dear u68968968。

上完第一堂tutorial,check email,有人send佐好多個urgent email,subject仲要係help!!! 原來係一個學生問我喺邊度上堂,仲要寫:我知你可能上緊堂睇唔到呢封email,但係我搵唔到個課室喺邊,help!!!

學生(恐慌衝入課室):「 我琴晚submit錯佐功課啊!!」
我:「吓?你無睇我封email咩?」 (因為好多學生交錯功課,所以我email佐全部學生,提佢哋應該交邊份,同check下自己有無交錯。)
學生:「我有睇啊,我仲稔『邊個會咁白痴交錯功課』,所以我無理到。」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA