有少少慘:串錯一個字都唔得😟

思然 oce
4 min readMay 11, 2018
“A lego figurine sits on the floor below a shoe, which threatens to crush it” by James Pond on Unsplash

早幾日個傻的媽,令我稔返幾年前收數據時遇到的一個幼稚園小男孩Fred(假名)。

我是由 K1上學期開始觀察Fred,他很喜歡笑,很活潑,對同學友善,到K2,佢好叻仔,見親我都會好興奮咁同我講好多嘢,試過背一大堆恐龍名俾我聽。K3最後一次觀察,佢個樣好多時都有啲累,間唔中會「打喊露」,但都仲會搵我講嘢。

過佐兩個月之後,我返去幼稚園搵老師收問卷,佢雙眼無佐神彩,個樣好累,佢啲同學仔同我揮手,佢望一望我,但係完全無打招呼。我問老師阿Fred做乜好似咁累,老師話佢呢排都係咁,可能係要去interview掛。

放學時間,我經過校車隊,Fred拉一拉我:「我講啲嘢俾你聽吖。」
我蹲下:「乜嘢啊?」
Fred細細聲講:「我媽咪買佐好大盒Lego俾我啊⋯」
我都細細聲(排緊隊搭校車唔可以傾偈):「嘩,咁你咪好開心!」
Fred擰頭:「唔係啊⋯⋯佢話要我依個月所有記憶遊戲(即係默書)都要一百分先可以開啊!好難啊!真係無可能啊!依家第三個星期啊!」
我:「吓!咁真係好難喎⋯⋯」
Fred擔心:「我啱啱應該無錯既,應該無錯既⋯⋯我溫佐好耐架⋯⋯快啲五月就好⋯⋯」
我都唔知可以講乜安慰佢:「唔好咁擔心啦,你俾佐心機溫書媽媽知既⋯⋯」
Fred(哭腔):「唔係架,我有俾心機溫書架⋯⋯但係上星期唔小心串錯佐個字,媽咪好嬲,之後話淨係俾一次機會我架咋,我唔可以再攞唔到一百分架⋯⋯好難啊⋯⋯都無可能既⋯⋯」

我都唔知可以點安慰佢,淨係可以拍下佢膊頭,之後佢就要搭校車走。

如果佢阿媽知道搞到個仔咁擔心,佢會唔會好肉赤?

到依家我都仲間唔中都會稔起Fred,唔知佢依家點呢 ⋯⋯

喺同一日,我見到做研究第一批小朋友(全部升佐小一)啲細佬妹,問佢哋:XXX(阿哥/家姐個名)點啊?我好掛住佢啊。
細佬一(K2):唔好!佢中文好唔好啊!
細佬二(K3):佢成日都要做功課,媽咪成日都鬧佢。
細妹一(K3):哥哥唔喺度啦,佢去佐第二間學校喎,唔知叫乜名,不過佢話係全世界最多功課既學校,你去嗰度就會見到佢架啦!
細妹二(K3):佢讀緊小學囉!我都就黎讀架啦!不過好多功課,仲多過我哋啊⋯
細妹三(K2):佢測驗無印仔唔開心。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA