我第三次「重啟人生」?

思然 oce
Aug 16, 2023

--

(警告:

本文有大量日劇重啟人生(ブラッシュアップライフ /Brush Up Life)劇透,我本來寫「放心,本文沒有劇透」,點知寫落發現唔劇透真係無辦法寫落去,所以,如果你未睇「重啟人生」又打算睇,唔好睇呢篇文住。

如果你本身唔打算/無興趣睇,等我趕下客先:

呢套劇係講個主角意外死佐,一係就投胎做動物,一係就重啟人生——即係重生由出世開始再過一次人生,同時帶住死之前既記憶,積多啲陰德等下次可以投胎做人……

呢個「parallel universe / alternative universe / 平行線」既設定越睇越精彩,舖得好好,好過發佐神經既奇異博士幾萬倍,同埋都有唔少位會令你稔好多嘢……

就算你對平行線無乜興趣,呢套劇都仲有另一樣好值得睇既:

如果你係八十後,又有少少鐘意睇日劇,你有好多位回憶位:主角既童年同我哋有好多重叠,例如佢哋會交換貼紙,影貼紙相,唱K,去吉之島,佢哋追既日劇(連)我都有睇過(我中學其實好少睇電視),播既J-POP,第七集播ZARD既負けないで嗰刻,配合埋個劇情,感觸到差啲喊。

「負けないで」Music Video — YouTube

好嘞,我好努力咁趕完客,如果咁都趕你唔走,以下開始正文。)

最近一口氣煲完日劇「重啟人生」,很感觸。

或者我都算係啱啱重啟人生——我稔我算開始緊我既三周目人生(第三刷自己既人生,我理解既呢套劇入面,佢哋用「周目」係日文打機術語,一周目就係第一次打個遊戲,二周目就係啲人打爆機之後重新再玩個遊戲,三周目就係打爆二周目又再重新玩,如此類推……):

離開香港去佐英國,開始做自己童年夢想既職業——老師。

因為係重啟人生個故事入面,主角既童年時間其實改變唔算多,「過關任務」就係得幼稚園時要阻止老師同同學仔個老豆發展婚外情,同佢去到四周目開始發奮讀書外,所以其實去到入大學之前,其實改變都唔係真係話好多。主角既一周目係做公務員,二周目係做藥劑師,三周目係做電視編劇,四周目係做醫學院研究員,五周目係做機師。)

我既一周目就係讀計算機工程之後做迫科核數師/電腦資訊安全顧問。

二周目就係讀心理學之後讀研院做心理學研究主任。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA