思然 oce
Jan 6, 2022

--

我啲READ RATIO呢排都跌得好勁,亦都有CLAP多過READ,但係我稔會唔會係佢哋最近ADJUST過READ RATIO計法? 我啲文咁短都有呢個問題啊。

我同壽桃一樣,鐘意一口氣睇多一集一集追,我連睇電視劇都係咁。因為我記性好差,唔關故事寫成點事,我係無能力記到長篇故事啲人物關係。所有故事同電視劇都係咁 -__-。好似你個中環故事我好想睇晒佢,但係早排好忙無時間追,依家又唔記得晒,要睇又要重頭開始過。真係好唔好意思。無論點,尊重你既決定啊。

話時話,我其實無睇過愛情為主既小說,漢城應該係我唯一一個睇晒既故事啊。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA