思然 oce
1 min readNov 2, 2018

--

我又唔覺得真係咁大問題……最大問題係睇真人做既電視/戲,經常分唔到邊個打邊個。另外啲細問題都係好似tutorial,啲學生個個坐喺度,成個轉style,真係認唔到,但係每堂點名畫坐位表都俾到participation marks,所以都唔係乜嘢問題.....(可能我啲朋友會覺得大問題啲 :P )

不過,我真係分唔到靚同唔靚,我覺得我既審美觀係怪同唔怪。即係八兩金成個打扮都好怪,但係我估你剪淨佢啲眼耳口鼻,我唔會覺得佢有乜特別。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA