思然 oce
Jul 4, 2021

--

我上星期都嚴重腸胃炎,依家先好返啲。希望你快啲好返啊!

我已經無續會,因為我成日都睇唔到有人出文。我係咁啱見到王心琪篇文提起你篇文我先知你仲有出文。 :( 我最近都有寫過文,但係閱讀人數超少,我估都係無乜人知。我又唔想去公海又唔想去pateron,都唔知可以去邊,唯有繼續當呢個係樹洞。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA