思然文章一覧(最後更新:27 May 2021)

思然 oce
9 min readNov 18, 2020
Photo by hannah grace on Unsplash

最近好想執下啲文放入唔同既publication唔好咁亂,先發現上一次update文章一覧已經係兩年前既事。Medium最令人頭痛係好難管理自己既文章,如果唔記得篇文個名,要無窮拉下先搵到篇文……

於是又開始執下個list,先發現我有幾篇文開佐個頭未埋尾,我仲完全唔記得佐件事,好對唔住大家。 (不過我估無人記得既 :P )

依家分佐六大類:

  1. 有少少搞笑:幼稚園研究/小學研究或義工/大學工作的所見所聞
  2. 心理學101
  3. 回憶:童年回憶/小學時代/中學時代/大學時代
  4. IT9@B4
  5. 隨想
  6. 以有特殊學習需要的學童角度寫的故事

【1A】幼稚園研究的所見所聞

有少少搞笑:雞同鴨講(幼稚園篇)
有少少搞笑:童言無忌(幼稚園篇)
有少少搞笑:男女大不同(幼稚園篇)
有少少搞笑:錢錢錢錢(幼稚園篇)
有少少搞笑:九唔搭八(幼稚園篇)
有少少搞笑:一知半解(幼稚園篇)
有少少搞笑:鐘意同邊個同學仔玩(幼稚園篇)
有少少搞笑:清明節前夕(幼稚園篇)
有少少搞笑:你搞唔搞笑啊?(幼稚園篇)
有少少搞笑:認真地玩(幼稚園篇)
有少少搞笑:揹書包(幼稚園篇)
有少少搞笑:茶點時間(幼稚園篇)
有少少搞笑:睇電視(幼稚園篇)
有少少搞笑:國際幼稚園篇
Childish comedy in international preschools
有少少搞笑:我最鐘意同佢玩,佢成日病⋯(幼稚園篇)
有少少搞笑:玩完可以再玩(幼稚園篇)
有少少搞笑:胡楓的英文名(幼稚園篇)
有少少搞笑:黑色暴雨(幼稚園篇)
有少少搞笑:講大話甩大牙(幼稚園篇)
有少少搞笑:我最鐘意技安(幼稚園篇)
有少少搞笑:我同佢無可能架!(幼稚園篇)
有少少搞笑:最鐘意玩(幼稚園篇)
有少少搞笑:股票好易玩架(幼稚園篇)
有少少搞笑:未飲水(幼稚園篇)
有少少搞笑:你係老師喎(幼稚園篇)

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA