心情好,買鞋;心情唔好,買鞋

思然 oce
3 min readJun 11, 2018

買鞋⋯⋯買鞋⋯⋯買鞋⋯⋯

睇呢個廣告嗰陣,我仲以為係宣傳手法,邊有人成日去買鞋。我嗰時應該係得五對鞋:拖鞋,波鞋,行山鞋,制服團體軍靴同步操隊皮鞋。完全稔唔到原因要多過五對鞋黎做乜。

唔夠瞓時買鞋!?

到後來去見暑期工,以為著高踭鞋好啲formal啲,買咗對大約一千蚊既Clarks高踭鞋 。點解要咁豪?因為以前去法國交流,交流著既制服要高踭鞋,稔住著得嗰兩個星期,求其買對特價既無牌子高踭鞋就算,點知未去到飛機場已經抽筋,上機後雙腳水腫仲塞唔返隻腳入隻鞋度,對高踭鞋令我既法國之旅加添咗唔少痛苦既回憶,於是一返到香港即刻捐佐呢對著得幾次既高踭鞋俾救世軍。

經歷過呢次慘痛既教訓,我稔住買對名牌Rockport應該無死掛,反正之後返工可能都要著。明明試鞋時都OK既,但係到見工嗰日,由大學搭車去到北角,搭地鐵已經抽筋,之後,行緊去見工既公司途中,又抽筋,行都行唔到。好彩我不嬲都預多好多時間,咁啱喺mos burger隔離,於是入去飲杯咖啡休息下再行。但係見完工之後,離開公司行無耐,又抽筋。

由於我下畫仲要去中環見另一份internship,猛抽筋都唔係辦法,死死地氣去附近既吉之島買鞋,而由於對腳腫咗,時間又趕急,無得慢慢格價,我唯有買對比我正常大半個碼既Clarks平底皮鞋,喺一個星期買兩對名牌鞋,簡直係創舉,兼超級肉赤。(好彩見得成下晝份工咋。)

所以,我討厭買鞋:我唔賭,但係買鞋就係焗賭大細:賭唔會買細咗又或者唔會買得太大。到底係我對腳成日變大縮細,定係啲鞋冷縮熱脹,總之我成日都買錯鞋。明明去舖頭試都覺得舒服好行,但係到真係新鞋落地,硬係有機會刮到流血,太緊/太鬆。新買既鞋其實係Schrödinger’s shoes:未出街真係著過既話,個state都係又啱著又唔啱著。

於是,我記錄低每一對啱著既鞋既資料,從而提高買鞋既勝算(真係當自己去賭):

到底要買錯幾多次鞋先會記錄唔同牌子唔同碼既關係呢?

記錄咗幾次,發現啲US Men’s同US Women’s真係好亂,唔同牌子代表唔同尺寸。CM一定係最準,但係唔係對對鞋都有CM。其他尺寸個range可以爭幾遠(尤其係Camper,唔知佢哋點計個US Women’s出嚟),買大佐最多都係鬆啲,買細佐就無計。

但係,我咁樣做晒功課,都係會出事,試過買對Camper 40號雪靴,明明喺香港試係啱著,之後去大雪地方公幹,對雪靴緊到好辛苦。(定係對鞋冷縮佐?)又試過買對40.5既Nike,都係夾腳⋯⋯

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA