幼稚園研究:有少少搞笑,但多多辛酸⋯⋯

思然 oce
Jun 8, 2018

--

Photo by Kelly Sikkema on Unsplash

早幾日返幼稚園,即刻大病一場,不禁回想起做幼稚園研究既辛酸吏:

1)細菌病毒天堂

首先,幼稚園最恐怖既唔係多細路,而係多細菌。每逢轉季,小朋友就會輪流病。由於佢哋啲菌我哋平時少接觸,無乜抗體,所以,我同幫手既研究員好易中招,通常收data期間有一半時間都係病住咁收。

最嚴重一次,一個男仔個樣好辛苦,我踎低問佢有冇事,佢眼泛淚光咁望住我,氣若游絲咁講:「謝⋯老⋯師⋯我⋯」之後就嘔,嘔到我成腳同鞋都係。幼稚園政策,一嘔就要全班要緊急疏散去外面操場,咁我都中晒招,老師無謂留喺課室陪葬,於是我就叫佢帶晒成班出課室疏散,自己留佐喺課室陪個小朋友等校工姨姨嚟清理。之後嗰晚我發高燒,病佐成個禮拜。

如果唔係成日要接觸小朋友,可能唔明白小朋友既菌有既恐怖,以為我身子弱。但係,細佬哥病菌既惡毒程度其實連醫生都驚。當年病到七彩,返大學睇校醫,個醫生一見到我,大驚:「你!你係咪喺幼稚園做嘢嗰個!?」我點頭(已經講不出聲),佢秒速戴上口罩。我睇佢咁多次,從來無見過佢戴口罩,梗係之前見完佢傳染埋俾佢。

2)蚊樂園

除佐細菌病毒,幼稚園仲有好多蚊:唔知係唔係因為小朋友好惹蚊,定係幼稚園啲膠花盆底有積水。但係,唔好似為小朋友惹蚊大人就無事,我同另外兩位惹蚊既研究員成日都俾蚊咬。

而乜嘢蚊怕貼、蚊怕水、蚊怕帶、超聲波驅蚊機等,通通都係無用既。好多小朋友都雙管甚至三管齊下,成個班房都係蚊怕貼水帶味,聞到我都頭暈暈,結果我哋同小朋友都仲係會俾蚊咬。

幼稚園好似有搵過滅蚊公司嚟處理,但係有效期好似連一星期都無。

3)天氣的錯

依家啲小朋友真係繁忙兒童,幼稚園無乜自由時間,而我既研究其中一部份要睇佢哋點樣玩,所以,我每日得十幾分鐘有嘢睇。(係,小朋友喺幼稚園得幾分鐘可以free play,仲成日都係玩埋啲「教具」 — 數積木粒粒之類。)

由於每個小朋友都要觀察一定既時間同日數,所以本身已經好趕。如果打風落雨搞到無得返學,咁就唔止唔返學嗰日無得觀察,老師第二日仲因為要追進度,啲小朋友差唔多無得玩,我就無得觀察。

而且,有時唔一定要停課,只要行雷或者大雨,就會有小朋友喺度自言自語:「唔駛驚驚架」,「阿媽會唔會唔記得帶遮」⋯⋯又有幾個嚇到喊,咁又觀察唔到佢哋。所以嗰排我一見到李氏力場,我就話佢廢 — 唔係因為無得放假,而係因為力場無能力令小朋友要返學。

我甚至試過有晚不停發惡夢,掛佐起碼兩次三號風球,一次六號風球(我仲諗:「吓!乜有六號風球架咩?」之後嚇醒佐)同一次八號風球……所以,我嗰時成日稔,如果因為唔夠data畢唔到業,一定係天氣的錯。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA