寫文容易執文難

思然 oce
4 min readMay 26, 2019
162 Drafts -______-

常言道:萬事開頭難。

不過,如果講寫文,開頭一啲都唔難,埋尾先真係難。我依家有162篇Drafts未埋尾。就連呢篇「寫文容易執文難」,其實9個月前已經開始寫。差唔多時間都開佐一篇叫「佛系medium寫文法」,又係爛尾。

呢篇文9個月前寫佐個頭,之後就無佐下文。

呢篇文本來應該唔會出現係世上,不過 IF 提起「一係太硬頸,寫啲自己鍾意但讀者唔太有興趣嘅嘢」,我就覆佢我淨係寫自己啲無聊稔法或者低能嘢自娛,依家有百幾篇draft,而且仲有篇draft係講有百幾篇draft既窘境…

講下講下,我就應承話快少少執起呢篇文,亦做就佐呢篇文既面世。

唔知大家寫作過程係點。我起初其實係想寫從有特殊學習需要學童角度寫的小故事。不過呢啲小故事要好認真寫,同埋要做資料搜隻,所以好花時間,結果只係寫完幾篇。Draft入面都仲有十幾篇,不過應該短期都比較難埋尾。

不過本身一向鐘意寫文,寫返起舖癮,於是就繼續寫啲唔需要咁認真既嘢,變成主要係忽然稔起啲無聊嘢,又或者見到啲奇怪嘢,又或者記返起啲搞笑嘢,又或者睇緊其它文勾起回憶,就會用手機打幾句做記錄或者自娛。因為我一日搭兩個鐘車返工,所以好多時都係搭車時打文,亦因為咁我頗多文都係啲車廂觀察——其實明明係寫緊文,不過車廂入面發生佐事,咁就順便記錄埋。

至於一篇開佐頭既文會唔會完成,我就好佛系既——搭車又或者等人自己一個人排隊買飯時都會用手機密密打(搞到成日搭車搭過龍),好少會喺屋企坐定定用notebook寫文,除佐最後要加返幅圖同執吓錯別字。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA