完美媽媽神邏輯:無擦膠就唔會錯

思然 oce
4 min readMay 9, 2018

網上流傳一個完美主義阿媽

特意不給擦膠予兒子,以訓練他一落筆就要答案正確,不希望他寫錯一粒字。

呢個阿媽真係傻的媽,如果無擦膠就可以訓練到唔寫錯字,咁喺發明擦膠塗改液之類既嘢之前,啲人就唔會寫錯字,咁又點會出現擦膠塗改液?擦膠既存在,就係話俾你聽,擦膠唔係令錯字出現既必要條件。當然,我唔排除有擦膠可能會令人寫多佐錯字既⋯⋯

不過,傻的媽,你自己打字係咪唔會用backspace先?

我細個好俾心機寫字,但係就係處理唔到啲格仔既空間,啲多筆劃既字我硬係寫完上面嗰舊就無位寫下面,所以成日都要擦擦擦,紙都擦爛埋,好辛苦。再加上我啲小手肌麻麻,寫字寫一陣就無力,所以啲功課貼滿膠紙同埋寫滿好肉酸既字。

到依家,有時喺幼稚園見到啲認真寫字既小朋友,俾老師擦佐啲字既慘慘豬樣,我都有少少想喊 — 明明好俾心機,好想寫得靚啲,仲見到隔離位書法比賽冠軍同學啲字好整齊,寫得仲好快,唔知幾羨慕,自己寫唔到已經有少少唔開心,你仲要擦我啲字⋯⋯

有時稔,如果初小時唔係因為咁介意啲字醜,寫多啲日記同故仔,依家可以睇返就好。

小學一年班,先生(即係老師,我細個嗰時係叫先生既)送佐本唐老鴨單行簿俾我,本來稔住返屋企用黎寫故仔。但係返到屋企,拎佐本單行簿出黎,打開第一頁,心稔:「好白好滑啊啲紙!」

當年啲功課簿既紙都係黃黃哋既,喺屋企就係用阿爸公司啲廢紙嚟做草稿紙,見到本白雪雪滑捋捋既筆記簿,明明唔係特別鐘意唐老鴨,但係稔起自己手勁核突既字,竟然都係落唔到筆。

於是我就將本筆記簿珍而重之咁收埋佐係櫃桶㡳,之後,我間唔中都會收到唔同既筆記簿(學校真係好鐘意送筆記簿俾小朋友),有兩本仲要係硬皮有鎖既日記簿,我嗰時都有衝動想寫日記,但係最後都係接受唔到自己手字,繼續收埋,稔住等自己啲字靚啲先用。

結果,幾年前執屋,先開心大發現,見到成叠無用過既筆記簿,放佐咁耐,唔再白雪雪滑捋捋,好嘥。更可惜係,嗰時想寫嗰個故仔係乜?嗰時既日記又會寫佐乜嘢呢?

無人想做錯嘢,小朋友都係。但除非你成世人乜都無做過,如果唔係無可能無做錯過嘢。(不過乜都無做過算唔算做錯嘢呢?)即係老海鮮守則:多做多錯,少做少錯,唔做唔錯。

好多人都試過因為唔想犯錯所以無做一啲想做既嘢,小至唔想劃花本簿,大至示愛求婚轉工等。但係,唔衰過又點學到嘢?

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA