好慘+有少少感動:七歳男仔喺學校偷Bagel等佢返佐屋企有嘢食……

思然 oce
Dec 20, 2022

--

新聞:七歳男仔喺學校偷食物等佢返佐屋企有嘢食。你以為係Les Misérables?

唔係,其實係英國。

https://www.hulldailymail.co.uk/news/uk-world-news/seven-year-old-boy-stole-7938338?fbclid=IwAR3DhxVIMgTPDn82EMISzETWk-Ew2Z7J2jsTDkW2uRJjlQHvB2SBGJsTuCs

無錯,英國經濟其實真係唔係好掂。好似我咁,都叫做喺學校有份正職都唔夠交租同水電煤同稅:係,因為屋主自殺,我真係有稔過搬,加上成日要幫手搞啲法律手續——屋主啲遺產問題,個律師仲要勁不負責任,另文再講——所以我越黎越想搬,但係要搵返單向一小時交通距離既租盤既話真係起碼要俾多二百鎊,而且仲要細過我依家間房好多,所以為佐可以慳錢都係唔搬住。

我學校本身有超過一半學生都係有free school meal資格,即係家庭收入真係好低。好多學生晚餐都係食唔飽。仲有一大堆係屋企無人理但係又無free school meal,成日都有學生頭一兩堂話好肚餓因為屋企無早餐食。

因為咁,我學校最近既德政係開放breakfast club俾所有學生。breakfast club之前係要申請既,因為除佐有早餐食,本身主要係俾啲有特殊學習需要既學生問功課啊,一齊玩啲簡單遊戲訓練社交。所以通常得特殊學習需要學生同free school meal學生申請。

學生本身係八點二十三分打鐘既(唔好問我點解咁零丁係二十三分,我都唔知點解,可能係想二十五分所有人去到晒早會地點/課室掛),依家學生只要八點前去到飯堂都可以食免費早餐,有麥皮,多士,牛油,果醬,MARMITE(呢個主要係老師食既,英國特色食品,好咸但好有益,個樣好似朱古力醬,我見過有學生中伏以為係Nutella ,而個樣真係有少少似),仲有牛奶粟米片啊朱古力可可脆米等等,都算幾豐富。有啲特別日子仲會有牛角包同朱古力酥——但係因為貴,所以好少會有。

同榴槤一樣,通常一係鐘意食一係勁憎。有機會嚟英國要試下。

好多學生為佐有早餐食,就算呢排咁凍,佢哋都會七點半返到學校。前幾日落大雪,啲交通好亂,好多學生都去唔到breakfast club,而咁啱嗰日係有牛角包同朱古力酥。

負責breakfast club既同事知道有幾個學生屋企問題,無早餐食真係會好肚餓,所以特登包起一堆牛角包同朱古力酥俾佢哋小息食。

我咁啱同其中一個A仔一起,我個同事阿悅遞佐一隻紙碟,上面有一個牛角包同朱古力酥,話:「你係咪無食早餐啊?俾你食架。」

A仔見到嗰兩個包開心到笑出聲,即刻攞佐隻碟。我見到佢咁開心,我都好開心。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA