好勁啊我條魚!

思然 oce
2 min readMar 17, 2018
Photo by pina messina on Unsplash

畫畫堂教畫八爪魚,男仔跟住老師畫咗好大隻嘅八爪魚喺畫紙正中間,之後自己再加咗一條魚仔同一啲波浪。佢好俾心機咁幫條魚仔油咗紅黃藍間條。佢睇住條魚,好滿意咁笑。

跟住佢就喺條魚上面用力咁油咗一層灰色,跟著又油咗一層啡色,跟住又油咗一層綠色……顏色越嚟越厚。

隔離住個女仔皺眉:「你唔好咁玩啦……好核突啊!」

男仔唔理繼續油,油咗超過十層。

然後,他雙眼發光同我講:「謝老師,我條魚係咪好靚呢!」

(其實佢已經油到根本睇唔到條魚,淨係見到一大撻顏色。)

我:「好俾心機喎,不如油下隻八爪魚啦!」

男仔:「我要油好條魚先!好勁啊我條魚!」

然後男仔繼續自我陶醉咁油顏色。

女仔:「唉……我無眼睇啦!」

到老師催交畫嗰時,個男仔先摛摛青咁油隻八爪魚。佢排隊交畫,猛咁同其他老師同同學講「我條魚好靚啊!」

見到佢咁興奮咁開心,我就稔,其實我哋都有啲其他人唔欣賞唔明白既興趣或者夢想,而現實就係嗰隻八爪魚。我哋細個嗰時可以乜都唔埋去畫條魚仔,點解大個咗就要為咗要畫好隻八爪魚而迫住唔理甚至忘記條魚仔呢?

第一次試吓成篇用廣東話,硬係怪怪哋咁⋯⋯

書面語版:

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA