大罷工日小記

思然 oce
Feb 19, 2023

--

攝於二月一日早上七時二十分敝校門口

呢篇係「大罷工」日寫既,不過MEDIUM唔知做乜食佐我「10:30 小息」之後所有嘢,搞到幾乎係要由頭寫過,而我又好憎寫過既嘢再寫,所以一直都無心機寫,所以今日先出……

今日係英國十年一遇既「大罷工」日,而對我有直接影響既就有巴士司機、火車司機同老師

火車司機

話火車司機罷工對我有影響,只係因為火車司機罷工交通會擠塞,因為多佐人揸車返工,我本身都唔搭火車淨係搭巴士。

巴士司機

至於巴士罷工,我返工可以搭巴士一程去到一個巴士站,行十五分鐘就去到學校。呢架巴士無份罷工,所以對我既影響有限。

顯示屏都罷工?成個調轉佐。

不過呢排因為天氣問題:太黑,加埋有時仲要大雨大雪好鬼凍,我通常會早幾個站落車,轉搭另一架巴士。如果咁啱有巴士既話,咁會快好多,加上有個站喺學校旁邊所以好方便。

可惜,呢架巴士有份罷工。不過,就算佢哋唔罷工,呢架巴士都勁唔準時,成日無啦啦唔出現,即係就算顯示屏話DUE你等到忍唔住DXU(粗口)佢都未出現,所以我不嬲都唔會靠佢,只係咁啱好彩見到就當慳返少少腳骨力。

題外話:因為呢度啲交通咁難預測,而我又轉佐長工,返工時間可以有返少少彈性,所以我會寧願預早啲七點半返到學校,慢慢食個早餐,咁我可以三點九走人。而如果咁啱交通擠塞,我都有九個字時候俾我行返學校——我一定要八點三前返到學校。咁當然如果有乜交通問題之類其實返唔到都可以電郵返學校講既,不過我呢啲低層職員就梗係唔想遲到……by the way,其實我咁大個人係無試過返學返工遲到。

加上巴士火車成日罷工,我大概都知對我既實際影響係點,所以我都無乜擔心。

但係我未試過返一份工大部份人都罷工,但係自己無份罷過工。

雖然我喺香港大學既時候,大學職員有試過罷工,但係一來香港既罷工嚴格黎講都唔係罷工——大家都請晒假;二來我又咁啱攞佐假返英國,所以其實都唔太知嗰日實際係點。

黎到英國啱啱返佐一年工,就適逢老師罷工:老師上一次大型罷工已經係2016年。早幾日啲老師成日都係度傾罷工點,又話會整picket line我又唔知學校嗰日會有乜安排,所以我係有少少期待到底會點。

07:30

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA