大家做乜咁鐘意考試?

思然 oce
3 min readJan 27, 2020
練緊既pieces…. 睇落好簡單,其實好難。orz… (後面仲難)

學了小提琴一年,間唔中都要揹住個小提琴周圍走。於是越來越多人知我拉小提琴。

有次揹住個琴撞到個intern,個intern問:「嘩你一定係好勁架啦依家都仲拉緊。」

我:「呃我學佐幾個月咋。」

intern一臉不可思議。

有啲朋友鐘意問我幾多級,我話未考級,佢哋又會問稔住考幾多級。

點解學樂器就要考級?我又唔係要報學校……

考級簡直係費時失事,而且要洗好多錢。當然,考級可以迫人練熟幾首歌同啲音階之類,不過我自己都練音階。(其實我好鐘意拉音階架。)如果考級唔駛錢,或者都會考慮下。但係考級好似要幾千蚊,仲要請人伴奏。要花咁多錢同時間去做呢件事會唔會有啲無謂?都係慳返啲錢買多支弓或者換過隻琴好過啦。

而且,一考級,就會變成求分不是求學。當然,考級好似可以客觀咁知道自己拉到邊個Level,但係其實死操嗰幾首考試歌要合格應該唔難。

咁大人學小提琴一年拉到啲乜嘢呢?

講下我本身音樂底子先:我本身玩開樂器,sight reading(睇譜拉一首無見過既歌)同數拍子都叫有少少底。至於練琴情況,基本上我平日都拉到起碼一個鐘,除佐有四日去佐越南帶唔到個琴去,有日入佐急症室返到屋企都零晨四點,同十日去佐台灣因為同朋友一起,佢唔喺度我先拉一陣所以嗰幾日拉少啲之外。周未既話,可能會拉兩三個鐘。

依家我練緊五歲小朋友學十個月就拉既Vivaldi… 我估我要練多幾個先有少少機會拉到佢咁 orz…

不過佢係神童,所以我覺得自己都算係咁架嘞。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA