【獨旅】在慕尼黑hitchhike去集中營

思然 oce
6 min readMay 21, 2018

一直都覺得Hitchhike好危險,無稔過有日會喺慕尼黑hitchhike⋯⋯

舊年同個去德國多過去銅鑼灣既朋友一齊去慕尼黑同捷克。呢位朋友去親歐洲都會「路過」慕尼黑去HB飲啤酒,對德國同捷克熟悉到全程唔駛google map。我無去過德國,佢又鐘意plan行程,所以我完全唔駛plan,除咗最後嗰日:因為佢早機走,我晏機走。於是,我就揀佐嗰日去參觀集中營(Dachau concentration camp)。朋友話可以同我去,但係佢已經去過幾次,同佢去我會唔好意思慢慢睇,所以我話自己最後果日去就可以。

因為成程同佢一齊,唔駛google map,而我又唔好上網影相IG,無得上網大條道理唔覆E-mail 最開心,所以無買電話卡,淨係靠酒店既免費WiFi。

同事聽到我無上網,成日問我唔驚盪失路(因為我喺香港都會盪失路)咩?我話「Download 好 Google map ,有乜事都唔駛驚」,同埋路在口邊,實問到人既。我之前試過喺維也納俾Google map自動更新搞到十點幾喺動物園附近遊盪黑媽媽搵路返酒店,都無驚過。不過因為今次要趕飛機,係有少少𢯎底,所以我screen cap埋Google map,just in case。

朋友見我猛screen cap,話唔駛擔心,一出火車站就有指示點行去集中營,我問佢concentration camp德文係乜,佢壓低聲線,話唔好講concentration camp,講集中營好啲,因為德國人聽唔明,佢話有啲激進德國人聽到集中營可能會打人云云,仲叫我唔好問路,跟指示牌行好嘞,指示牌有英文。

嗰朝佢晨早就去機場,我就搭S2火車去Dachau。出火車站,我見到既指示牌都係咁:

邊度有英文啊大佬?

而我淨係識Bahnhof同估到Museen應該係Museum, 我仲白痴到見到Dachau以為係指集中營,跟指示行返入火車站,先醒起個火車站就係叫Dachau。

咁我唯有靠最強後盾Google map 啦…

點知GPS唔知做乜定唔到位,明明附近都無乜高既建築物。

結果,我嘗試記返十幾年前喺青少年奬勵計劃學過同教過人既map reading知識 ,靠幾坐建築物估自己喺邊, 同集中營方向喺邊…

跟住行佐半個鐘,越黎越唔對路,去佐啲好民居feel既地方,周圍都無大型建築物,完全唔知自己去佐邊:

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA