喺最窮既時候買最貴既人體工學櫈 — Herman Miller Aeron

思然 oce
Jul 21, 2023

--

人生第一次坐Herman Miller 櫈已經係二十年既事,當時係喺投資銀行做實習生,第一日返工,坐低喺位,嗰個前所未有既舒適感好震撼。(其實我稔面試嗰時已經坐過Aeron,但係面試時太緊張,乜櫈你都唔會覺得舒服。)心稔,呢張係乜嘢櫈呢,個樣咁怪,但係又咁舒服。

Photo by Robert Bye on Unsplash

同同事熟佐之後,有一日傾傾下計,無意中我提起張櫈,同事話:「你真係識貨,呢張櫈好嘢嚟架,你有興趣可以喺公司內聯網買,有折。因為係外國貨,出面買唔到架。」(當年香港可能未有門巿買Herman Miller?)

我話:「咁誇張,幾多錢啊?」

同事:「唔記得,一齊去睇下先。」

於是同事㩒入內聯網搵櫈,我見到個價錢,仲以為自己睇錯佐。我記得係五位數字,而當年我屋企最貴既櫈都係幾百蚊架咋。

我:「乜咁貴㗎!?」

同事:「我都唔記得咁貴,我記得我有想過買但係最後都無買,横掂日日喺公司都有得坐又無乜幾可喺屋企。」

呢張相證明投行真係用Herman Miller Aeron架

後來出黎做嘢,因為返迫科,成日都OT無乜幾可喺屋企所以就無特別理張櫈。而當時公司都係啲普通電腦櫈,所以,投行係勁過四大既,你睇佢哋用乜櫈就知。我應該係忘記佐有Herman Miller Aeron呢張靚櫈。另外,後生仔無咁易腰酸背痛,所以當時對櫈無乜要求,求其有得坐就可以。

直到我去紐約既總公司,竟然重遇Aeron櫈!同埋因為成日都係做投行既客,所以又成日有得坐Aeron櫈。不過因為喺紐約只係住年半,所以喺宜家求其買張櫈就算數。

返香港讀研院,真係一日坐到黑,加上開始年紀大,對櫈想無要求都唔得。但係讀研院人工唔高(但係都高過依家你話大唔大鑊)。於是四圍睇電腦櫈,格佐好耐價同試過好耐,最後係實惠買佐一張DuoBack Split Seat,都成二千成蚊,因為個樣好似兩塊肺,所以我叫佢做肺櫈。

(示意圖)肺櫈——>廢櫈

人就話怕改壞名,原來櫈都係,開頭其實都幾好坐,唔知係咪我叫佢肺櫈,佢兩年後面舊膠就斷佐,名副其實既廢櫈。(又或者係我太肥?)

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA