有少少搞笑:鐘意同邊個同學仔玩(幼稚園篇)

思然 oce
Mar 30, 2018

--

之前研究小朋友社交發展,會問小朋友最鐘意同邊三個同學仔玩。方法係放晒同班同學既相喺枱面,問佢哋講最鐘意同邊個玩,之後就問如佢嗰個小朋友無返學,咁佢最鐘意同邊個玩,然後再問多一次。佢哋有時答得好有趣:

我:「你最鐘意同班入面邊個同學仔玩啊?」
小朋友:「我最鐘意同你玩!」

小朋友答佐一個名之後,我問:「咁如果佢無返學,你會同邊個玩啊?」
小朋友:「吓!佢做乜唔返學啊?唔可以唔返學架喎!咁唔啱架喎!」

小朋友答佐一個名之後,我問:「咁如果佢無返學,你會同邊個玩啊?」
小朋友:「我琴日都無返學喎!一齊係屋企玩啦!」(琴日黑雨停課)

小朋友答佐一個名之後,我問:「咁如果佢無返學,你會同邊個玩啊?」
小朋友:「唔會㗎喎!我同佢日日都有返學㗎,無試過唔返學,我-肯-定!」(斬釘截鐵)

小朋友答佐兩個名之後,我再問:「咁如果佢哋兩個都無返學,你會同邊個玩啊?」
小朋友:「咁咪同我自己囉…如果我無返學呢,咁小朋友都好掛住我……」

有個小女孩好鐘意同班的小男孩「陳小明」。問佢最鐘意同邊個玩,小女孩即刻答:「陳小明」。

做完個Task之後,小女孩問:「咦,你係咪問佐陳小明最鐘意邊個啊?」
我:「我係問佢最鐘意同邊個玩,唔係最鐘意邊個喎⋯」
小女孩:「一樣既啫。你話俾我聽啦。」
我:「唔得,秘密嚟㗎喎。」
小女孩:「你細細聲講俾我聽啦。」

玩住之後,叫小女孩㨂禮物。
小女孩一手拿走陳小明張相:我要攬住呢幅畫!我想帶返屋企!我好鐘意佢!

(搞佐好耐先攞得返張相)

「你鐘意同邊個玩」遊戲第一部份係俾同班同學相小朋友睇,問小朋友鐘唔鐘意同佢玩,第二部份小朋友最最最鐘意同邊三個小朋友玩。

第一部份
小男孩見到XXX張相,興奮:「鐘意!!我同XXX同YYY係兄弟黎架!我哋日日放學都一齊玩架!」(平時觀察佢哋三個真係成日一齊玩。)
之後見到YYY張相,再興奮:「梗係鐘意!我頭先咪話同佢同XXX係兄弟囉!」

第二部份
跟住問佢最鐘意同邊三個人玩,全部都係女仔。

我帶佢返課室時,忍唔住問:「你又話同XXX同YYY係兄弟,點解你唔係最鐘意同佢哋玩既?」
小男孩:「咁最鐘意梗係揀女仔啦!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA