冧死人既小男孩(幼稚園篇)

思然 oce
3 min readApr 24, 2018
Photo by Anna Kolosyuk on Unsplash

上次篇冧死人既幼稚園小朋友,入面係一半男仔一半女仔。今次呢篇竟然係全男班,明明一路收data都唔覺得男仔特別sweet,不過依家稔返轉頭,男仔要激氣真係好激氣,但係sweet起上嚟又真係好sweet,名副其實一啖砂糖一啖屎。

追輕鐵時跑了上車,聽到小朋友熱烈地在我身後大叫:「謝老師!謝老師」轉身在車上向他揮手講hello,小朋友繼續用一樣大的聲線叫道:「我好掛住你啊!你做乜咁耐唔返學啊!」
然後就「tututututu」車門關上。

小朋友指著圖畫:「謝老師呢個係你!呢間屋都係你架! 好大架,有五層!」
我:「係啊?但係我都唔係紮兩條辮,我得一條辮喎。」(指住馬尾)
小朋友:「我發夢嗰時見過你咁樣架!」

小朋友給我這張紙。

(大家喺睇小朋友開估之前,試下估下佢畫乜。 )

我:「咩黎架?」
小朋友:「乜你唔知咩?」
我:「早上七點半……做乜呢……」
小朋友:「一睇就知喎!」
我:「刷牙?呢支係牙刷?呢個係你?」
小朋友:「唔係啊,我想叫你早上7點30同我打籃球啊!」

小朋友不停叫我去看他畫的angry bird,我因為忙著要觀察其他小朋友,沒有理會他,以為過一會他便會知難而退,豈料,他突然吻我的臉(附送鼻涕口水)……

ANGRY BIRD圖(在手機版不知為甚麼會消失的)

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA