冧死人既小朋友(幼稚園篇)

思然 oce
4 min readMar 18, 2018

小朋友請大假,我問:「你放假做乜嘢啊?」
小朋友:「我去沖繩玩啊!」
我:「係啊…咁你開唔開心啊?」
小朋友:「開心!你知唔知啊,沖繩啲波蘿好好味㗎!」
我:「好好味啊?我無去過沖繩,唔知好唔好味喎…」
小朋友豪氣地拍心口:「咁我帶埋你去啦!!」
我:「我都想去,但係我要返工去唔到喎…」
小朋友:「你好似我咁請假咪得囉!」

我和小朋友做Task,之後會送貼紙給他們。
今日,一小朋友在書包拿出幾個很大的公主貼紙給我:「謝老師!你睇吓靚唔靚?」
我:「嘩好靚喎!」
小朋友:「我拎返嚟過送俾你架!」
我:「唔駛啦。你上次好似同我講過你好鐘意公主貼紙架喎……」(上次叫佢揀貼紙,佢話最鐘意公主貼紙,不過我無晒。)
小朋友:「係啊,你無吖嘛,所以我送幾個俾你啊!」
喺佢既堅持下,我最後收佐一個… :)

今天是幼稚園的生日會。因為昨天陳小明(假名)叮囑我:「謝老師,你聽日一定要入嚟食我個生日蛋糕啊」,我便特地去他的課室找他。他一見到我便興奮地拖著我的手,帶我到放蛋糕的地方,指他的蛋糕給我看,還給我看那個插在蛋糕上的Happy Birthday牌。

我:「你知唔知上面寫乜啊?」
他:「知,陳小明吖嘛!」
旁邊的小女孩:「咩陳小明啊!Happy birthday啊!」
他:「嘻嘻,係咩?我個蛋糕裏面有彩虹架!」(美心那種外面白色,裏面七彩的蛋糕)

食蛋糕時,我切了很小的一角,跟小明說:「你個蛋糕好好味喎!」
他:「係啊!呢啲(指住自己食緊嗰堆蛋糕)綠色既好好味架,咦,你無既!?我俾你吖!!」

跟住佢就想將自己食緊既蛋糕倒俾我。
我:「唔駛啦我有啦我食佐咋……」
他:「食多啲啦食多啲啦!」
我:「我唔駛食咁多啊,你食多啲啦!快高長大!」
他:「你都要快高長大!」

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA