冧死人既中學生

思然 oce
Nov 2, 2022

--

Photo by Kelly Sikkema on Unsplash

琴日運動會跟一個語障中一學生,佢平時喺課室無乜嘢講,琴日我聽佢講既嘢應該多過我過去半年幫佢時聽佢講嘅嘢。

中一學生:「你乜嘢社架?」

我:「我唔知喎(學校無話過俾我聽)。」
學生:「咁你平時同邊啲學生一齊最多啊?」
我:「咪你囉。」
學生:「咁你應該同我一樣係藍社!你仲要著藍色,你一定係藍社。」
我:「唔知係咪,我陣間去問下。」

我中場休息走去問負責社既副校長我係乜社。

副校長:「因為你遲入職所以我無分你落社啊。你想要邊個社?」
我:「吓原來自己揀㗎…」(稔緊不如揀紅社因為中學係紅社)
副校長:「就藍社啦,你著藍色。」

我返去同學生講我喺藍社,佢超開心,之後問:「咁你要俾多啲house point 我!

過一陣,學生問:「Miss,你會唔會做老師啊?」
我:「我稔緊啊。」
學生:「你做啦。我覺得你會喺一個好老師。你應該教歷史!」
我(驚訝,大部分學生都係叫我教數,同埋歷史我真係一邊聽一邊教):「吓?我幫佐你幾堂歷史咋喎…」
學生:「你教得好好啊,做咩後你依家無幫我歷史嘅?我好想你幫我….」
我:「我要幫另一個中三學生啊。」

(我仲有幫佢數學科學西班牙文,佢叫我教書第一科稔起竟然係歷史,對我既震撼程度只係次於佢叫我教西班牙語。)

最後一日正式上課,有一個有自閉仔既學生話驚試後活動見唔到我,提早送張咭同朱古力俾我,張咭係話

Thank you Ms for all the help since February. Your the best teacher ever. Hope i get you when i’m in year 10. Have a good summer holiday.

(打出黎係一來,學生字跡我唔方便分享,同埋佢手字其實都真係幾難睇得明。)

而盒朱古力上面有笑到流眼淚既emoji。

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA