思然 oce
Jan 7, 2022

--

佢哋成日改呢樣改嗰樣,我估有BUG唔出奇……或者睇下遲啲會唔會好返?

創作長篇小說真係好困難,唔好話小說吖,我好多文明明都係寫真事,開佐個頭就無動力寫埋落去。我有啲幾篇既短文都係因為呢度有讀者追問我之後點我先寫完……(唔好提我個DRAFT BOX已經過三百篇未完成既文。我係一個好易放棄既人。)

而你作既小說,要創作更多更多嘢,所以你可以一直堅持寫咁多真係好厲害,同埋你寫既故事係真係好吸引我追落去,我係要搵一個得閒既時間慢慢一次過睇晒……(我小學試過兩日不眠不休一氣睇晒射鵰三部曲 -___- 之後俾阿媽禁止我睇金庸)

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA