你吹咩?

思然 oce
2 min readMay 1, 2019
Photo by Boudhayan Biswas on Unsplash

今天去中學做研究。那組中一男生已經見過好幾遍,等待上課時,有時會和他們閒聊一下,教他們做功課,所以雖然不算熟絡,但也算是可以談一兩句。中一的男生,其實和小六的男生分別不太大,都是傻呼呼的。

一踏入課室,其實一位學生偉仔(化名)見到我,辟頭便向我說:「你吹咩?」

要不是他聲線異常興奮,再加上已經認識了他好一陣子,知道他是學校樂團成員,真的會以為他是在罵人。

其實他只是見到我拿著小提琴盒,而他自己又是吹單簧管,以為裏面的是管樂,所以想問我吹甚麼吧……

我笑說:「吹咩?你講呢盒?我呢個唔係吹架……」

頑皮同學:「你唔好一見到人就問人吹咩啦……」

偉仔:「我以為係笛添!你呢盒係乜嚟架?」

我:「小提琴啊。」

偉仔:「乜你教小提琴架?」

我:「我學咋……」

偉仔:「學!?大人都要學!?我下星期考五級啊,你考幾多級啊??」

我:「零級,我唔考級……」

偉仔一臉難以置信,他是無法理解大人學樂器,還是無法理解學樂器不考級呢?

去學小提琴,小提琴老師指住啱啱帶位個女走佐既媽媽同我講:「嗰個家長原來一直以為你係中學生啊!」

我:「唔係吓嘩……佢應該只係無稔過咁大個人都仲學拉小提琴掛……」

拎住個小提琴搭電梯,遇到住附近的婆婆拖住個讀小學既孫,她說:「咦你仲有玩樂器架?乜嚟架?」

我:「係啊,小提琴……」

婆婆指住個孫:「佢都係學小提琴架,不過佢好懶,成日都唔願練琴……」

孫:「咩啊,我有練架!」

婆婆:「練十幾分鐘邊算啊?你問下姐姐練幾耐?」

孫嬲爆爆唔出聲。

我:「咁唔同既,小朋友多功課做,又要玩……」

孫:「邊有時間玩啫,放學做完功課同溫書練鋼琴練小提琴都要瞓啦!!」

我:「咁練十幾分鐘都好過唔練啊。俾心機啦。」

孫:「咁你練幾耐啊?」

我:「我練一個鐘架,不過我無學鋼琴啦。」

婆婆:「你睇下人哋幾乖!」

(嚴重滴汗,我廿幾年無俾人話過乖 -___-|||)

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA