也許我要睡一睡⋯⋯

思然 oce
4 min readAug 13, 2018
“Diverse crowd of commuters sit and sleep on a busy train” by Braden Barwich on Unsplash

由讀科大到做Big 4,都係過住被chur爆既生活,成日嚴重唔夠瞓,練成想瞓就瞓,唔想瞓都會瞓佐既特技。

有晚十一點幾,喺公司揼code趕工,好想快啲對到個客條數,趕尾班車返屋企。喺我聚精會神咁思考點寫,忽然後面有人好大聲講嘢,我扭大個耳筒既音量,繼續集中精神寫code,後面嗰個人越黎越大聲,根本就做唔到嘢。

我心裹面爆佐幾句粗,同時寫多幾句code⋯⋯

條友真係太嘈!實在頂唔順,決定睇下係邊個咁嘈,於是轉身⋯⋯

見到一個男人,同時聽到叫聲:「小姐!起身啊!」

忽然發現周圍暗佐好多,面前部電腦無佐,再發現自己喺巴士入面,周圍一個乘客都無,司機鬆了一口氣地看著終於起身既我:「好彩,我叫佐你好耐架啦,幾驚你係暈佐啊。」

讀科大時,有架298巴士,科大同藍田係總站,於是搵佐幾份補習喺麗港城,貪搵外快之餘仲可以趁搭車補眠。

有次補完習,趕返大學開會,臨上車同學TN打黎問我仲有幾耐返到,我話四十分鐘左右,之後一上車就瞓佐⋯⋯

然後,有人拍我:「同學,你喺咪要落車啊?」

我望一望外面,見到係科大,講聲唔該行落車。

一落車,電話響,見到係TN打黎,右上角仲有十幾個miss call,心稔點解咁多miss call:「我行緊嚟啦,十分鐘到。」

TN:「搞乜啊,打佐十幾次俾你都唔聽。」

我:「原來係你哋,做乜打十幾次啫?都話四十分鐘左右返到咯。」

TN:「但係依家已經差唔多三個鐘⋯⋯」

我望下隻錶,已經差唔多十二點!即係我來來回回搭佐五或者七程!好彩個同學拍醒我,唔係分分鐘我喺藍田巴士站瞓過夜。

(好彩我無試過瞓過夜,不過,有個住香港仔既同事試過。話說佢喺上層瞓到第二朝先起身,於是行落下層問司機:「依家喺邊度啊?」嚇到個司機大叫,原來架巴士喺車廠開出,去緊總站接客,所以唔應該有乘客,而且仲啱啱經過香港仔華人永遠墳場⋯⋯)

由彩虹搭小巴返科大,好眼瞓,但係因為上科大既路程好多急彎,當年又未有安全帶,於是我睇小說嘗試趕走睡魔⋯⋯

忽然呯一聲,我張開眼,水平咁見到一個空位,空位上面係我個就跌落地既書包;我雙手揸住本書,抬頭見到本身坐我隔離既乘客低頭望住我,緊張道:「你無事吖嘛?司機你揸慢少少先,有人飛佐出位。」

唔,我應該係坐佐落地,但係又好似唔係好掂到地,㩒唔到地面借力起身,低頭一看,先發現自己跌佐落去樓梯級,背貼小巴門,對腳「掠」佐喺小巴既地面,成個人凌空咁卡住佐,如下圖示:

--

--

思然 oce

PhD | Research Psychologist | Psychometrician | Computer Science Teacher | IT Auditor/Consultant | ex-CISA/CISSP | Top Writer in Humor | Work in HK, UK, USA